Aliff Syukri juga tergolong dalam IQ tahap carrot Walau bagaimanapun netizen macam dah. ISU keterlanjuran kata usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri masih belum berkesudahan apabila penyanyi Santesh memaklumkan pihak syarikat rakamannya iaitu PU4LYF telah mengadakan perbincangan dengan peguam berhubung perkara itu.


Https Gempak Com Berita Terkini Blood Pressure Normal Tak Ada Diabetes Zizie Ezette Mohon Doa Peminat Harap Urusan Bersalin Dipermud 15918 2019 02 28t23 30 20 000z Monthly 0 5 Https D3avoj45mekucs Cloudfront Net Astrogempak Media Gambar

Encik John November 05 2018 Apabila Datuk Seri Aliff Syukri kali ini menjadi penaja Gegar Vaganza 5 terus-terang ramai yang merasa lega kerana mungkin gimik yang beliau lakukan tidak terlalu berlebihan daripada penaja sebelumnya.

Santesh saman aliff syukri. Express Eps 21 - Dato Sri Aliff Syukri hina SanteshHost. Nampaknya isu Datuk Seri Aliff Syukri yang terlanjur kata di GV5 tentang hinaan rupa paras seorang wanita dan mempersenda warna kulit orang lain belum berkesudahan. Usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri menuntut permohonan maaf secara terbuka daripada pendakwah bebas Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary yang didakwa melemparkan fitnah.

Ia berikutan tindakan Aliff membuat kenyataan memalukan mengenai warna kulit penyanyi tersebut semasa konsert. Keluarga Rasa Ada Sesuatu Jadi Pada Zamani. Advertisement Terbaru penyanyi berbangsa India Santesh memberitahu pihak syarikat rakamannya telah bertemu dengan peguam mengenai isu tersebut.

Video Susulan Ustaz Abu Syafiq httpsyoutubeyR9gi-3sPHwSaman Balas Ustaz RM1 Billionhttpsyoutube24pfyDwEGnk. Sedikit ulasan tentang apa yang berlaku antara Aiman Banna Dato Aliff SyukriAimanBanna UstazMinHo. Saman itu merujuk kepada sesi live Aliff Syukri yang didakwa telah mengh1na dan memalukannya.

VIDEO Netizen Label Aliff Syukri Kurang Ajar Kutuk Warna Kulit Penyanyi Santesh Dan Cari Penonton Ugly Women 37 month ago 05-Nov-2018 Apabila Datuk Seri Aliff Syukri kali ini menjadi penaja Gegar Vaganza 5 terus-terang ramai yang merasa lega kerana mungkin gimik yang beliau lakukan tidak terlalu berlebihan daripada penaja sebelumnya. Pihak Santesh Jumpa Peguam Isu Aliff Syukri. Benarlah kata pepatah terlajak perahu boleh diundur tetapi terlajak kata buruk padahnya.

Ini komen Aliff Syukri itu. Ada Lagu Ada Lagi Minggu 3 Gegar Gavanza 5. Tue Feb 25 2020.

Advertisement Terbaru penyanyi berbangsa India Santesh memberitahu pihak syarikat. Nanti kalau dapat anak mesti putih melepakjangan macam santesh Ini komen dari Santesh tentang isu ini. Pendakwah bebas Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary bertegas mahu menuntut saman malu terhadap usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri.

Perlakuan Datuk Aliff pada malam semalam mengundang kecaman hebat netizen termasuklah penyanyi Imran Ajmain yang rasa malu kenapa Datuk Aliff boleh keluarkan statement tentang warna kulit dan wajah hodoh seseorang sebab ia sangat rasis dan melampau. Nampaknya isu Datuk Seri Aliff Syukri yang terlanjur kata di GV5 tentang hinaan rupa paras seorang wanita dan mempersenda warna kulit orang lain belum berkesudahan. Malam tu saya menggunakan ear monitor dan saya tak dengar dengan jelas apa yg disampaikankeesokan harinya saya menerima banyak pesanan tentang issue ini barulah saya dpt dgr dengan jelas nanti kalau dapat anak mesti putih.

SanteshKenapa Santesh sukakan lagu-lagu yang berkaitan dengan nama-nama p. Minggu kelima program realiti Big Stage 2019 telah menyaksikan dua penyanyi telah tersingkir sekaligus menyaksikan hanya 8 peserta akan melangkah. Ada Lagu Ada Lagi Minggu 2 Gegar Gavanza 5.

Bagaimanapun Santesh tidak menyatakan dengan jelas butiran perbincangan di antara kedua-dua pihak. Rm1 bilion - pendakwah dakwa terhina tak kisah muflisdakwa terhina pendakwah saman aliff syukrisumber. Ada Lagu Ada Lagi Minggu 4 Gegar Gavanza 5.

Saya akan jumpa peguam saya di Malaysia untuk membawa kes saman. Netizen Label kan Dato Aliff Syukri Kurang Ajar Kutuk Warna Kulit Penyanyi Santesh Dan Gelar Penonton Ugly Women. Aliff Syukri Nak Saman Pendakwah Bebas.


Video Penjelasan Dato Aliff Syukri Mengenai Tuduhan Berikutan Gambar Yang Lepas Fb Group King