Saman Malu Antara Dato Seri Vida Dan Azwan Ali Gimik Ke. Usahawan terkenal Datuk Seri Hasmiza Othman atau Datuk Seri Vida menegaskan dia akan tetap meneruskan tuntutan saman malu terhadap selebriti Azwan Ali.


6 Gambar Syamsul Yusof Isteri Di Tanah Suci Tunai Umrah Tanah Suci Pengetahuan Gambar

Selain itu saman juga dikemukakan kerana Azwan telah menghina kematian dua anak lelaki DSV yang.

Vida saman azwan ali. Vida pada sidang media berhubung saman malu terhadap Azwan Ali. DATUK VIDA SAMAN MALU TUNTUT AZWAN ALI MOHON MAAF TERBUKA. Foto FAREEZ FADZIL 20.

Saya cuba nak gagah celik mata tapi tak boleh. Turut disentuh ialah berapa isu lain dan DSV menerusi sidang media turut meminta Azwan agar memohon maaf selain memadam video atau status. Dek kerana itu Datuk Seri Vida atau nama sebenarnya Datuk Seri Dr.

Hasmiza Othman mengemukakan saman malu. KUALA LUMPUR Usahawan kosmetik Datuk Seri Dr. Berkesempatan untuk turun padang sewaktu sidang media diadakan serba sedikit membantu untuk memahami lebih mendalam atas kes saman malu yang ingin di kongsikan.

Datuk Seri Vida masih terkesan dengan kata-kata Azwan Ali walau permohonan maaf sudah dibuat. Menurut Azwan ia bukanlah soal kalah atau menang hanya memenuhi tuntutan usahawan kosmetik itu. DSV Tuntut Azwan Ali Mohon Maaf Dalam Tempoh 48 Jam.

Terdahulu Datuk Seri Vida membuat tuntutan saman malu ke atas Azwan Ali susulan penghinaan yang didakwa dilakukan terhadap usahawan kosmetik itu serta Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin. DSV bersama peguamnya Adnan Seman dan anaknya Che B di sidang. DALAM suasana yang pilu bercampur rasa kecewa jutawan kosmetik terkenal Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Dato Seri Vida DSV dengan berat hati meluahkan keputusan akan meneruskan tuntutan saman malu terhadap selebriti Azwan Ali.

LIVE Sidang Media Datuk Seri Vida nak saman malu Azwan Ali. Semalam Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA telah membuat permohonan maaf secara terbuka atas penghinaan yang dilakukan kepada Datuk Seri Vida dan anaknya Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin. Tindakan tersebut dibuat selepas Azwan melakukan penghinaan terhadap dirinya dan anak iaitu Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin.

Meski Azwan Ali sudah pun melakukan permohonan olehnya sewaktu di sidang media sebelum ini atau isu yang terkait namun Datuk Seri Vida tetap dengan pendirian untuk meneruskan tuntutan saman malu ke atasnya. Permohonan Maaf Yang Tiada Kekesalan DSV Teruskan Saman. Walaupun Azwan dilaporkan sudah membuat permohonan maaf namun tindakannya itu dilihat tidak menunjukkan sebarang.

Foto HAZROL ZAINAL 10 FEBRUARI 2020. Reaksi Pengasas Vida Beauty Datuk Seri Vida kelihatan sebak ketika bercakap pada sidang media Datuk Seri Vida berkenaan saman terhadap Azwan Ali turut sama anaknya Nur Edlynn Zamilleen atau Cik B di Hotel One World Petaling Jaya. Usahawan kosmetik Datuk Seri Vida atau DSV mengemukakan saman malu terhadap selebriti Azwan Ali.

Hasmiza yang lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida bagaimanapun membayangkan satu keputusan perlu diambil sebagai memberi pengajaran. Sebelum ini pengacara dan pelakon Azwan Ali telah menghina kematian dua anak usahawan kosmetik Datuk Seti Vida dalam kejadian kebakaran beberapa tahun lalu. Pengasas Vida Beauty Dato Seri Vida tidak dapat menahan perasaan sedih semasa sidang media mengenai saman malu terhadap Azwan Ali di Ancasa Hotel Kuala Lumpur.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada majlis sidang media Datuk Seri Vida Saman Malu Terhadap Azwan Ali yang diadakan di Hotel One World Petaling Jaya hari ini. Kes yang melibatkan antara 2 individu dimana Dato Seri Vida i juga Azwan Ali. Dalam twitter penuh kecoh tentang kes ini.

Sementara itu peguam DSV Adnan Seman menjelaskan tuntutan saman malu itu bukan bertujuan untuk menuntut wang ringgit sebaliknya ingin membaiki reputasi DSV yang telah dicalarkan. KUALA LUMPUR 12 Feb Pengasas produk Qu Puteh Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Vida DSV berbelah-bahagi untuk meneruskan saman malu terhadap selebriti kontroversi Azwan Ali. Foto oleh Choo Choy May.

Oleh KHADIJAH IBRAHIM Usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Vida semalam 10 Februari memfailkan saman ke atas Azwan Ali kerana telah menghina dan mengeluarkan kenyataan jahat atas kematian kedua-dua anak lelakinya. Saya anggap dalam industri ini kenal cekal tegar tapi bab-bab menghina yang tak pernah berlaku sebelum ini tiba-tiba dikorek begini memang satu kebiadaban yang sangat luar biasa. Advertisement Memberi respon mengenai.

Foto HAZROL ZAINAL 10 FEBRUARI 2020. Hasmiza Othman akan membuat keputusan pada Selasa depan sama ada meneruskan tindakan saman ke atas pengacara kontroversi Azwan Ali. Pengasas Vida Beauty Dato Seri Vida bergambar kenangan dengan anaknya Cik B dan peguamnya Adnan Seman serta yang lain pada sidang media mengenai saman malu terhadap Azwan Ali di Ancasa Hotel Kuala Lumpur.

Saya tak boleh diterima tak boleh. DS Vida saman Diva AA. VIDA beri tempoh 48 jam kepada Azwan Ali untuk minta maaf dan turunkan video menghina yang dimuat naik sebelum ini.

Sidang media pengumuman tindakan saman yang di ambil oleh DSV terhadap si mulut jahat tu. Jika gagal berbuat demikian Vida menerusi peguamnya Adnan tidak teragak-agak untuk. Usahawan Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida DSV memberi tempoh selama 48 jam bermula hari ini untuk Azwan Ali membuat permohonan maaf secara terbuka terhadapnya.


Penduduk Bimbang Mahu Kolam Dipasang Pagar Penduduk Meminta Pihak Terbabit Memagar Kolam Ini Untuk Mengelak Kejadian Tidak Diing Keselamatan Anak Kolam Taman