Usahawan kosmetik terkenal Dato Seri Aliff Syukri tak pernah serik dengan kisah-kisah kontroversi. Saman itu merujuk kepada sesi live Aliff Syukri yang didakwa telah menghina dan memalukannya.


Tak Kisah Muflis Saya Akan Saman Balas Rm1 Bilion Dakwa Terhina Pendakwah Bebas Saman Aliff Syukri Gempak

Rasa Terhina Dengan Kenyataan Ustaz Abu Syafiq Ingin Saman Aliff Syukri.

Ustaz saman aliff syukri. Dia mendakwa telah rugi besar atas fithnah dari ustaz tersebut. Nak Panggil Saya Belut Letrik Saya Tak Kisah Tapi Jangan Sentuh Pasal Produk Saya- Aliff Syukri Nak Saman. Namun begitu pertelingkahan ini telah berlarutan dan individu yang dikatakan oleh Datuk Seri Aliff Syukri didakwa turut mahu menyaman usahawan kosmetik itu dengan jumlah yang sangat besar.

Dato aliff syukri menghilang senyap tanpa berkatadato aliff tidak membuat live dimana mana media sosialustaz abu syafiq akan membongkar segala tentang produk. Saman itu merujuk kepada sesi live Aliff Syukri yang didakwa telah menghina dan memalukannya. 22 Apr - by kuantanviral - 0 - In Berita Hiburan selebriti.

Sebelum ini dia telah mengadakan sidang media berkaitan dirinya yang terpalit dengan keluarga Ali Puteh. Saya akan jumpa peguam saya di Malaysia untuk membawa kes saman. Kenyataan itu dinyatakan selepas sesi live dan sidang media Aliff Syukri pada Isnin.

Khayra Naila - February 26 2020. Khayra Naila-February 26 2020. Aliff syukri Saman Ustaz Abu Syafiq Ustaz Abu Syafiq.

21 Apr - by kuantanviral -. Akhirnya aliff syukri minta maaf atas segala kesilapan yang dilakukannya kepada ali puteh tetapi nampaknya beliau membangkitkan isu ustaz abu syafiqpencera. Pelakon dan usahawan Uqasha Senrose memuatnaik satu perkongsian di Instagram.

1 billion ringgit Malaysia saya akan saman Datuk Seri Aliff Syukri kerana menghina saya. Abu Syafiq sebelum ini mempertikaikan tentang. Kalau awak nak kata saya belut elektrik saya tak kisah yang penting saya pakai jam berapa ratus ribu kasut saya lima ribu seluar dlam saya tiga ribu tapi jangan tuduh barang saya hram atau kata saya tiada kelulusan.

Saya mahun saman 1 Billion. Selebriti Masyallah Gembira Dia Tak Tahu Nak Cakap Uqasha Kongsi Pengalaman Tengok Bola Bersama Suami. Ustaz Abu Syafiq bertegas mahu menuntut saman malu terhadap usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri.

USTAZABUSYAFIQ BERANIKERANABENARUstaz abu syafiq tentang kenyataan yang dibuat oleh aliff syukri nak saman RM10 juta. Pendakwah bebas Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary bertegas mahu menuntut saman malu terhadap usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri. Saman itu merujuk kepada sesi live Aliff Syukri yang didakwa telah mengh1na dan memalukannya.

Tengok sampai habis baru faham. Dato Aliff mengamuk dengan ustaz aby syafiq yang mengatakan produknya tidak halal. Pengasas kosmetik ini ingin mengambil tindakan undang-undang terhadap individu.

Ustaz Abu Syafiq K0ngsi Dokumen Aliff Syukri Disaman. Share 171 Tweet 1 Send Share Share. Rasa Terhina Dengan Kenyataan Ustaz Abu Syafiq Ingin Saman Aliff Syukri 1 Bilion.

Ustaz abu syafiq saman aliff syukri. Maka ustaz berkenaan akan menyaman semula Aliff Syukri sebanyak satu billion ringgiy kerana kenyataannya dianggap telah menghina. Semalam Aliff menerusi sebuah sidang media yang diadakan menc4bar beberapa pihak untuk meneruskan saman terhadapnya bagi membuktikan kebenaran yang sebenar berikutan isu tvntutan faedah yang dibuat oleh Wani hangat diperkatakan.

Menerusi hantaran di laman Instagram miliknya pend4kwah bebas Ustaz Abu Syafiq berk0ngsi sekeping fot0 yang tertera. Ustaz Saman Balas Datuk Aliff Syukri RM1 Billion. Ustaz Abu Syafiq akan Saman Aliff Syukri 1Billion atas sebab kutukan dan penghinaan dari aliff syukri.

VIDEO RM1 Bilion Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary Nak Saman Balas Aliff Syukri. Usahawan kosmetik terkenal Dato Seri Aliff Syukri tak pernah serik dengan kisah-kisah kontroversi. Katanya tindakan ustaz berkenaan yang menud0h produk Aliff Syukri sebagai hram dan tidak ada kelulusan telah menj4tuhkan reputasi perniagaannya.

Sekali lagi Fatin menarik mata ramai apabila dia memuat. Video Asal dari Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary. Ustaz Abu Syafiq nak saman balas Datuk Aliff Syukri RM1 billion.

December 9 2020 editor Semasa Viral 0 Semalam Aliff menerusi sebuah sidang media yang diadakan mencabar beberapa pihak untuk meneruskan saman terhadapnya bagi membuktikan kebenaran yang sebenar berikutan isu tuntutan faedah yang dibuat oleh Wani hangat diperkatakan. 1 billion ringgit Malaysia saya akan saman Datuk Seri Aliff Syukri kerana menghina saya ujar Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary. Pendakwah bebas Ustaz Abu Syafiq Al-Asyary bertegas mahu menuntut saman malu terhadap usahawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri.

February 24 2020 PANAS. Sebelum ini dia telah mengadakan sidang media berkaitan dirinya yang terpalit. Tidak Kisah Dikecam Fatin Afeefa Muat Naik Foto Menggoda Dalam Tab Mandi.


Ustaz Abu Syafiq Akhirnya Bongkarkan Produk Aliff Syukri Tidak Halal Dan Selama Ini Dia Kaya Makan Duit Haram Viral Kami Press